Pomysły na szybkie śniadanie – zdrowe jedzenie nie musi być ciężkie w przygotowaniu!

przez kuba
27 wyświeltenia

Jedzenie powinno być nie tylko smaczne, ale także zdrowe. Sporo osób bagatelizuje (o zgrozo) kwestię śniadania. To duży błąd! Wielu ekspertów słusznie zauważa, że to bardzo ważny posiłek. Okazuje się, że nie potrzeba zbyt wiele czasu, by go przygotować. Zapoznaj się z kilkoma naszymi propozycjami, które można szybko przyrządzić. A dodatkowo są one genialne w smaku!

Płatki z mlekiem i owocami

Wiele osób nie wie, jak takie połączenie jest zdrowe. Warto tutaj na moment się zatrzymać. Komponując śniadania warto zadbać o to, by nie brakowało w nich węglowodanów, tłuszczy (najlepiej tych zdrowych) oraz białek. Jeśli przyrządzisz płatki z mlekiem i owocami, to wszystkie te składniki będą tutaj zawarte. Jak zabrać się za to zadanie? Rano zazwyczaj nie masz zbyt wiele czasu? Wstajesz wcześnie, przeglądasz ofertę i obstawiasz zakłady bukmacherskie? Strefa typera to miejsce, w którym możesz znaleźć cenne informacje na temat gry. Poza tym nie brakuje tam gotowych typów wraz z analizami itd. Dzięki temu szybciej przejdziesz przez proces obstawiania w podmiotach hazardowych. Co ważne, możesz to robić stacjonarnie, online lub dzięki aplikacji mobilnej. Wówczas zostanie Ci więcej czasu na przygotowanie tego śniadania. Jak je zrobić? Najpierw wysyp na talerz płatki. Dodaj do tego np. pokrojonego banana lub talerz borówek amerykańskich itp. W międzyczasie zagotuj mleko, a potem zalej nim płatki. Takie śniadanie jest pyszne, zdrowe i jednocześnie bardzo sycące.

Koktajle owocowo-warzywne

Masz w domu/mieszkaniu blender? Rzadko z niego korzystasz? Błąd! Należy to zmienić. Przy jego pomocy możesz bowiem wyczarować naprawdę smaczne i pożywne śniadania. Dodatkowo będą one w formie płynnej. Dzięki temu błyskawicznie je spożyjesz i zaoszczędzisz trochę czasu. Nie ma problemu, by od razu zrobić sobie nieco więcej takiego płynu i mieć go na drugie śniadanie. Jak przygotować taki koktajl? Masz już blender? Skorzystaj z dobrej klasy jogurtów. Polecane są tutaj m.in. produkty typu Skyr, które zawierają bardzo dużo białka. W przypadku jednej porcji należy zastosować jedno opakowanie tego jogurtu itd. Do tego dodaj np. banana, truskawki, borówki amerykańskie, szpinak itp. Wybierz takie owoce i warzywa, które masz i które lubisz. Zastanów się także nad odpowiednim połączeniem, by smak był właściwy. Eksperci od dietetyki rekomendują także, by wybierać produkty sezonowe. Są one bowiem zdrowe i posiadają bardzo dużo witamin oraz składników mineralnych.

Omlet lub jajecznica na oliwie z oliwek

Chcesz przygotować coś z użyciem jajek? Super pomysł. Nie ma przeszkód, by np. zdecydować się na omlet z pokrojoną wcześniej szynką i pomidorem. Wystarczy tylko dodać do siebie składniki, a następnie je wymieszać i upiec. W tym celu zastosuj oliwę z oliwek. Jest ona bowiem dużo zdrowsza np. w porównaniu do tradycyjnego oleju. Ewentualnie możesz zdecydować się na jajecznicę. Liczba jajek i stopień ścięcia zależą już tylko od Ciebie. Do tego możesz jeszcze dołożyć dwie kromki pieczywa (najlepiej ciemnego, bo jest ono zdrowsze).

5/5 - (1)

ZOBACZ RÓWNIEŻ